Moto Guzzi V85 TT

10.990,- EUR
Price includes transfer and additional costs

Environment

CO2 emission(combined):
119 g/km

Vehicle data

Stock level:
Vehicle is in stock
Kilometres:
493 KM
Power:
59 kW (80 PS)
Displacement:
853 ccm
Initial registration:
4/2025
Colour:
black
Number of previous owners:
1
Letzte Hauptuntersuchung am:
15.06.2024

Engine and gearbox data

Fuel:
Fuel
Drive:
Fully suspended drive
Gearbox:
manual transmission

Equipment

ABS
E-starter
Driving modes
Catalyst
Ride by Wire
Cruise control
Traction control
Windscreen

Condition / Special features

Test drive possible

Contact

CONTACT US

All fields marked with * must be completed.

IMPORTANT information on data protection

An e-mail is created from the data entered, which is sent to us and stored. For this purpose and in order to be able to respond to your enquiry accordingly, we must request your e-mail address. All other data entered will make it easier for us to answer your enquiry, but are not obligatory. Your data will of course only be used to answer your enquiry and will not be passed on to third parties. You can find our data protection declaration under the following link: Privacy policy

You can object to the storage of your personal data for the future at any time or request the deletion of your data. In this case, we will delete your data immediately, unless our legitimate interest or legal retention obligations prevent the deletion.

Fazit aus der 1000PS Redaktion

Moto Guzzi V85 TT - Modellreihe B (2024 - jetzt)

Müssen jetzt Besitzer einer älteren V85 TT umsteigen? Natürlich nicht, aber die umfangreichen Änderungen fürs Modelljahr 2024 waren sinnvoll, der Motor wirkt einen Tick „erwachsener“, die schräglagenabhängigen Assistenzsysteme sind der Fahrsicherheit zuträglich. Insgesamt ist die klassisch schöne Moto Guzzi V85 TT – oder auch Strada und TT Travel – nach wie vor ein wunderbares Tourenmotorrad, das sich auf der Straße am wohlsten fühlt und wie für entspanntes Cruisen gemacht ist, wenngleich sie auch richtige agil durchs Kurvenwerk kann und natürlich auch einfachere Offroad-Passagen bewältigt. Das alles in Verbindung mit ihrem kultigen Äußeren und dem in ihrer Fahrzeugklasse Alleinstellungsmerkmal eines pflegeleichten Kardan-Antriebs machen sie zu einer echten Alternative im Bereich der Mittelklasse-Reiseenduros bzw. Adventure-Tourer.


More info on the Moto Guzzi V85 TT - Modellreihe B (2024 - jetzt)

All information without guarantee. Typing errors and mistakes excepted.

Back